جشنواره ارزیابی و معرفی
برنـدهای برتر ملّی

اردیبهشت 1395



موفقیت شرکت های تولیدی و خدماتی در افزایش سهم بازار بویژه در عرصه بین المللی مرهون برند و برندسازی می باشد. افزایش رقابت بین تولیدکنندگان داخلی نقش مهمی در ایجاد برندهای قدرتمند ملی خواهد داشت. سازمان توسعه تجارت ایران جشنواره برندهای برتر ملی را با هدف شناسایی الگوهای موفق برندسازی در کشور برگزار می نماید.

گروه های کالایی

1- مواد شیمیایی و پتروشیمی
  • شویندها
  • لاستیک
  • پلاستیک
  • چسب و رزین صنعتی
  • روغن موتور
  • سایر
2-آرایشی و بهداشتی
  • شامپو، صابون
  • عطریات
  • مواد آرایشی
  • دهانشویه و خمیردندان
  • سایر
3- پزشکی
  • مواد دارویی
  • ملزومات و تجهیزات پزشکی
  • سایر
4- فلزات گرانبها
  • جواهرات
  • لوازم ساعت سازی و زمان سنجی
  • سایر
5- ماشین آلات
  • وسایل نقلیه -تجاری
  • وسایل نقلیه -سواری
  • ماشین آلات و تجهیزات صنعتی
  • سایر
6- ابزار و لوازم الکترونیک
  • تجهیزات داده پرداز و رایانه ای
  • دستگاههای روشنایی
  • گرمایشی و سرمایشی
  • تهویه
  • تامین آب بهداشتی
  • موبایل
  • تبلت
  • کامپیوتر
  • تلویزیون
  • سینمای خانگی
  • سایر
7- نوشت افزار
  • کاغذ، مقوا ، عکس
  • نوشت افزار و لوازم نقاشی
  • ملزومات دفتری
  • سایر
8- تجهیزات و مصالح ساختمانی
  • شیرآلات
  • سینک
  • سرامیک
  • سایر
9- اثاثیه و لوازم خانگی و آشپزخانه
  • انرژی بر
  • غیر انرژی بر
10- نساجی، پوشاک و چرم
  • پوشاک
  • چرم و مصنوعات چرمی
  • سایر
11- کفپوش
  • فرش دست باف و زیر اندازهای دستی
  • فرش ماشینی
  • موکت و پارکت
  • سایر
12- سرگرمی، ورزشی و رفاهی
  • انواع بازی و اسباب بازی
  • لوازم ورزشی
  • آلات موسیقی
  • سایر
13- صنایع غذایی و فراورده های کشاورزی
  • فراورده های لبنی
  • شیرینی و شکلات
  • ماکارونی
  • کمپوت و کنسرو
  • روغن نباتی
  • فر آورده های کشاورزی -پسته-خشکبار
  • فر آورده های کشاورزی -زعفران
  • فر آورده های کشاورزی -چای
  • فر آورده های کشاورزی -سایر
  • سایر
14-سایر گروهها
  • سایر گروهها

گروه های خدمات

1- بازرگانی
  • خدمات حرفه ای رایانه ای
  • خدمات مشاوره ای(بسته بندی و تبلیغات)
  • مشاوره مهندسی
  • مشاور بازاریابی و سایر
2-ارتباطات
  • پستی
  • مخابرات
3- ساخت و خدمات مهندسی
  • خانه
  • عمران
4-پخش و توزیع
  • پخش و توزیع
5- آموزشی
  • آموزشگاه
  • فنی و حرفه ای
  • تحصیلی
  • زبانهای خارجی
6-زیست محیطی
  • زیست محیطی
7- مالی
  • بیمه
  • بانک
8- اجتماعی و بهداشتی
  • بیمارستان
  • مراکز بهداشتی و آزمایشگاهی
  • سایر
9- گردشگری
  • هتل رستوران
  • موسسات مسافرتی و تور
  • سایر
10- سرگرمی، ورزشی، فرهنگی
  • ورزشی
  • فرهنگی
  • سرگرمی
11- حمل و نقل
  • دریایی
  • جاده ای
  • راه آهن
  • هوایی
12- تجارت الکترونیک و فناوری
  • E-COMMERCE

جوایز جشنواره



تندیس زرین

تندیس سیمین

تندیس بلورین

تقدیرنامه
درجه یک برند
تقدیرنامه
درجه دو برند
تقدیرنامه
درجه سه برند
گواهی اهتمام
به برند

ارزیابی جشنواره

کمیته علمی جشنواره انتخاب و معرفی برندهای برتر ملی با بررسی و ارزیابی معتبرترین مدلهای ارزیابی برند در دنیا، مدلی را بر اساس4 معیار به شرح زیر تدوین نموده است:
- میزان نام آشنایی و شناخته بودن برای مخاطبین (Knowledge)
- میزان ارزش و احترامی که مخاطب برای برند، کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده آن قائل است (Esteem)
- شدت رابطه ایجاد شده میان مصرف کنندگان و تصویر ذهنی خلق شده از برند (Relevance)
- میزان تمایز برند در محصول، خدمات، باورها و اندیشه های سازمان نسبت به رقبا از منظر مشتریان (Differentiation)
پس از ارزیابی اولیه متقاضیان، بر اساس پرسشنامه های مدل ارزیابی، از مصرف کنندگان و مخاطبین نظرسنجی عمومی صورت خواهد پذیرفت و نتایج ارزیابی اولیه و نظرسنجی عمومی، برندهای برتر ملی را تعیین خواهد نمود.

اخبار


کارگاه تخصصی استراتژی طراحی بسته بندی و توسعه برند

کارگاه تخصصی استراتژی بسته بندی و توسعه برند کالاهای مصرفی با بهره گیری از اساتید و متخصصان داخلی و با هدف آشنایی با فرآیند کاربردی برندینگ, طراحی حرفه ای بسته بندی محصولات و ارتقاء مهارت و تسلط بر فرآیند طراحی و تولید یک بسته موفق از دیدگاه بازار و برند در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ 1 و 2 اسفندماه سالجاری با حضور 46 نفر از مدیران صادرات, بازرگانی و

ادامه
فراخوان شناسایی شرکتهای خدمات دهنده در حوزه برند

کارگاه تخصصی استراتژی بسته بندی و توسعه برند کالاهای مصرفی با بهره گیری از اساتید و متخصصان داخلی و با هدف آشنایی با فرآیند کاربردی برندینگ, طراحی حرفه ای بسته بندی محصولات و ارتقاء مهارت و تسلط بر فرآیند طراحی و تولید یک بسته موفق از دیدگاه بازار و برند در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ 1 و 2 اسفندماه سالجاری با حضور 46 نفر از مدیران صادرات, بازرگانی و

ادامه
اطلاعیه : شناسایی شرکتهای خدمات دهنده در رابطه با برند

کارگاه تخصصی استراتژی بسته بندی و توسعه برند کالاهای مصرفی با بهره گیری از اساتید و متخصصان داخلی و با هدف آشنایی با فرآیند کاربردی برندینگ, طراحی حرفه ای بسته بندی محصولات و ارتقاء مهارت و تسلط بر فرآیند طراحی و تولید یک بسته موفق از دیدگاه بازار و برند در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ 1 و 2 اسفندماه سالجاری با حضور 46 نفر از مدیران صادرات, بازرگانی و

ادامه

مقالات


کارگاه تخصصی استراتژی طراحی بسته بندی و توسعه برند

کارگاه تخصصی استراتژی بسته بندی و توسعه برند کالاهای مصرفی با بهره گیری از اساتید و متخصصان داخلی و با هدف آشنایی با فرآیند کاربردی برندینگ, طراحی حرفه ای بسته بندی محصولات و ارتقاء مهارت و تسلط بر فرآیند طراحی و تولید یک بسته موفق از دیدگاه بازار و برند در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ 1 و 2 اسفندماه سالجاری با حضور 46 نفر از مدیران صادرات, بازرگانی و

ادامه
فراخوان شناسایی شرکتهای خدمات دهنده در حوزه برند

کارگاه تخصصی استراتژی بسته بندی و توسعه برند کالاهای مصرفی با بهره گیری از اساتید و متخصصان داخلی و با هدف آشنایی با فرآیند کاربردی برندینگ, طراحی حرفه ای بسته بندی محصولات و ارتقاء مهارت و تسلط بر فرآیند طراحی و تولید یک بسته موفق از دیدگاه بازار و برند در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ 1 و 2 اسفندماه سالجاری با حضور 46 نفر از مدیران صادرات, بازرگانی و

ادامه
اطلاعیه : شناسایی شرکتهای خدمات دهنده در رابطه با برند

کارگاه تخصصی استراتژی بسته بندی و توسعه برند کالاهای مصرفی با بهره گیری از اساتید و متخصصان داخلی و با هدف آشنایی با فرآیند کاربردی برندینگ, طراحی حرفه ای بسته بندی محصولات و ارتقاء مهارت و تسلط بر فرآیند طراحی و تولید یک بسته موفق از دیدگاه بازار و برند در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ 1 و 2 اسفندماه سالجاری با حضور 46 نفر از مدیران صادرات, بازرگانی و

ادامه

ثبت نام در جشنواره


شرایط و مدارک عمومی جهت شرکت در انتخاب و معرفی برندهای برتر:


معرفی نام شرکت
پرینت ثبت نام الکترونیکی (فرم ثبت نام متقاضیان) مهر و امضاء شد توسط مدیرعامل
آخرین تغییرات شرکت در روزنامه رسمی
فرم تعهد نامه (مهمور به مهر و امضاء مدیر عامل)
تکمیل و ارائه مدارک و مستندات مورد نیاز جهت شرکت در فرایند انتخاب و معرفی برندهای برتر ملی سال 1394 (چارچوب یک و دو)
تکمیل و تحویل پرونده به صورت فیزیکی توسط نماینده مطلع شرکت به دبیرخانه برند
کلیه پرونده های ارسالی می بایست توسط نماینده مطلع در زونکن به صورت برگ شمار و مطابق سرفصل های مندرج در چارچوب یک تحویل دبیرخانه برند گردد. نماینده هر شرکت قبل از مراجعه حضوری به منظور تعیین زمان بررسی پرونده می بایست با دبیرخانه دائمی برند تماس حاصل نماید.

آدرس دبیرخانه برند سازمان توسعه تجارت ایران واقع در بزرگراه چمران – محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران – معاونت کمک های تجاری – دفتر امور بنگاهها – دبیرخانه انتخاب برندهای برتر
تلفن: 22664096-22662533


دریافت مدارک و مستندات مذکور :




( مدارک و مستندات مورد نیاز جهت شرکت در فرایند انتخاب و معرفی برندهای برتر ملی سال 1394)


دبیرخانه

نشانی دبیرخانه دائمی برند:
تهران -بزرگراه چمران -محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران-سازمان توسعه تجارت ایران-سالن 16-دفتر امور بنگاه ها-دبیرخانه برند


تلفن :
22662533


تلفن :
22664096


تلفن :
22663876


فکس :
22664103